vineri, 1 noiembrie 2013

De  ce

           De  ce  sunt  aşa  cum  sunt?  De  ce  sunt  acum  şi  nu  pe  aripile  altor  zăpezi  timpurii   sau  altor  arşiţe  târzii?
           De  ce  nu  înţeleg  nimic  şi  nu  găsesc  nimic?
           M-am  rispit  în  toate  direcţiile  şi  n-am  mai  ştiut  să-mi  adun  cioburile.  Nu  ştiu  nici  acum,  acum  când  nu  mai  am  vise  de  noapte,  pentru  că  nu  mai  am  noapte...acum, când  nu  mai  am  doruri  de  zi,  pentru  că  nu  mai  am  zi...
           De  ce  percepem  lumea  diferit,  de  ce  o  pipăim  fiecare  cu  alte  degete?
           De  ce  auzim  alte  şi  alte  ritmuri  deşi,  pentru  fiecare  dintre  noi,  se  cântă  aceeaşi  melodie?
           Care  este  arcul  care  mi-a  sărit  mie  şi  de  ce  nu-l  pot  repara?
           Atâţia   de  ce  într-o  singură  dimineaţă...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu