marți, 8 aprilie 2014

                         Eu  m-am  născut  la  oraş.  Citadină  până-n  măduva  oaselor,  crescută  cu  cheia  de  gât,  cu  coarda  într-o  mână  şi  cu  mingea  proptită  obraznic într-un  şold,  eram  regină  pe  strada  cu  gard  viu  din  merişor  şi  cu  tei  înţelepţi  în  spatele  blocului.
                        Evident,  aveam  bunici  la  ţară  pe  care  îi  vizitam  conştiincios  câte – o  lună  în  fiecare  vară  şi  de  unde  mă  întorceam  cu  tolba  plină  de  poveşti  despre   isprăvi  minunate  şi  majoritar  inventate  de   pe  tăpşanul  unde  duceam  caprele  la  păscut. 
                        Şi  mi-am  iubit  copilăria  din  faţa  blocului,  mi-am  adorat  bunicii  care  habar  n-aveau  de  grozăviile  pe  care  le  povesteam,  seara, copiilor  care  se  adunau  cale  de  trei  scări  şi  două  blocuri  ca  să  mă  asculte.  Şi  am  decretat  hotărâtă,  cu  degetul  înţelept  îndreptat  spre  mama  „eu  n-o  să  mă  mut  niciodată  la  ţară”.

http://www.catchy.ro/eu-n-o-sa-ma-mut-niciodata-la-tara/57942

                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu