miercuri, 20 iulie 2016

Azi ar fi împlinit 68 de ani!

                     N-am  vorbit  despre  ea  de  mult  timp.  
                   Moartea  ei  m-a  dărâmat,  fizic  m-a  dărâmat,  am  primit-o  ca  pe  un  pumn  în  plină  figură,  m-a  lăsat  amorțită  zile  la  rând.  
Nu  m-am  dus  la  înmormântare,  am  fost  doar  la  priveghi.  Și  când  am  văzut-o  întinsă,  îmbrăcată  într-unul  din  costumele  ei  ”bune”,   cu  bluză  cu  guler  de  dantelă  și  cu  mâinile  liniștite  pe  piept,  am  știut  că  trebuie  să  plec.  Și  am  plecat  la  țară,  la  mama,  am  pus  sute  de  kilometri  între  noi,  de  parcă  așa  aș  fi  putut  schimba  ceva.
       Azi  ar  fi  împlinit  68  de  ani.  De  Sfântul  Ilie.   Dar  n-a  trăit  decât   63.

               

                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu