joi, 16 martie 2017

Amenajări, culori și franciză

            Încă  n-a  venit  primăvara  de  tot  în   orășelul  nostru.  Sus,  pe munte,  pete  albe  de  zăpadă  trimit  adieri  înghețate  spre  oraș.
              Mai  durează  un  pic  până  vine,  cu  adevărat,  căldura  prin  părțile  noastre.
            Nu-i  bai,  mai  am  timp  de  studiu.  Și  de  planuri.  Pentru  că  ceea  ce  îmi  flutură  mie  prin  cap  are  nevoie  de  studiu  și  de  cercetare.  Primul  pas,  acela  al  descoperirii  motivației,  a  fost  făcut,  deja,  cu  ceva  timp  în  urmă.
            Nici  nu  era  prea  greu,  odată  ce  m-am  hotărât  că  orice  lucru  bine  făcut  este  cel  făcut  chiar  de  mâna  ta. 
            Am lucrat  ani  de  zile  într-o  clădire  de  birouri  care,  pe  dinafară,  mai  ales  dimineața,  cu  toate  luminile  aprinse,  arăta  ca  un  hotel  de  lux,  într-o  stațiune  montană.
            Pe  dinafară,  pentru  că,  odată  pășit  pragul  de  la  intrare,  perspectiva  ți  se  schimba  radical.  Multe  încăperi  înghesuite,  compartimentate  aiurea,  fără  lumină  naturală  sau,  dacă  beneficiau  de  ferestre  mari,  nu  le  puteai  exploata  la  maxim  din  diferite  motive.
            Dar,  de  departe,  tragedia  cea  mai  mare  era  la  baie.  Pentru  o  persoană  de  ”calibrul”  meu,  intrarea  și  ieșirea  din  baie  constituia  un  adevărat  tur  de  forță:  mai  mult  într-o  dungă,  decât  în  poziție  normală.
            Dintotdeauna  am  fost  pasionată  de  amenajările  interioare.  Mi-au  plăcut  culorile  și  am  învățat  să  le  combin  pentru  un  efect  desăvârșit.  Mi-a  plăcut  mobilierul  cu  linii  zvelte,  largi,  care  respiră  în  ritmul  celui  ce-l  folosește  și  care-ți  oferă  spațiu  și  oportunitate.
            Așa  că  hotărârea  a  fost  ușor  de  luat:  de  ce  să  fiu  eu  un  angajat  cu  mari  probleme  în  ceea  ce  privește  deplasarea  dintr-un  loc  în  altul  într-o  clădire  aiurea  proiectată  și  amenajată,  când  aș  putea  să  fiu  eu  un  antreprenor,  care  să  ofere  clienților  un  birou  modern,  luminos,  cald  și  primitor,  la  care  să  te  întorci  cu  drag  și  cu  spor,  în  fiecare  dimineață?
            Mai  greu  cu partea  practică:  franciză  sau  start – up?  Am apelat  la  un  prieten,  profesor  de  economie  la  liceul  din  orășelul  nostru  și  am  luat-o  pe  îndelete:



            De  ce  franciză?

            Pentru  că  vine  la  pachet  cu  rețeta  de  business  și  know  how,  precum  și  asistență  pe  parcursul  desfășurării  activității.  Și  pentru  că  franciza  Hansen  Ergonomic  Studio  oferă  produse  variate:  mobilier  de  interior  și  exterior,  corpuri  de  iluminat, jaluzele,  dar  și  servicii  de  planificare  spațiu,  design,  relocare,  training  și  prezentare  sisteme  ergonomice. 
            Și  pentru  că  îmi  oferă  posibilitatea  de  a  face  ceea  ce-mi  place  pe  o  perioadă  mare  de  timp.
           



            În  zone  slab  dezvoltate  din  punct  de  vedere  industrial,  așa  cum  este  zona  în  care  locuiesc,  sunt  multe  spații  goale,  care  se  pot  închiria  pe  sume  destul  de  mici,  în  comparație  cu  sumele  plătite  pentru  aceleași  spații,  aflate  în  orașele  mari.  Și,  da,    există  și  firme  care  sunt  dispuse  să-și  desfășoare  activitatea  aici,  dacă  sunt  create  condițiile  corespunzătoare.  Deci,  oportunități  de  afaceri  există!

            Cum  am  ajuns  la  Hansen  Economic  Studio?

     Simplu,  am  căutat  idei  de  afaceri,  apoi  francize  de  succes  și  mi-am  ales  domeniul.  Restul  vine  la  pachet  cu  Ghidul  investitorului  și  consultanță  oferită  gratuit  francizaților. 





            La  parterul  blocului  de  peste  drum,  a funcționat  o  sală  de  gimnastică.  Antrenorul  a  închiriat  altă  sală,  tot  la  noi  în  oraș,   pe  malul  Jiului,  cu  o  priveliște  superbă.  Așa  că,  imediat  ce  semnez   contractul  de  franciză,  mă  pot apuca  de  lucru. 
            Birourile  vor  fi  perfecte,  deja  avem  schițele  și  am  ales  și  mobilierul  și  obiectele  de  decor. 
            Sediul  beneficiază  de  o  panoramă  splendidă  asupra  Valomirului,  cu  stâncile  lui  colțuroase,  învinse  ici-colo  de  poienițe  verzi,  iar  fiecare  angajat  va  avea  propria  bucățică  de  rai,  birourile  fiind  orientate  spre  ferestrele  mari,  scăldate  de  soare mai  tot  timpul  zilei. 
            Și,  dacă  iese  prima  dată,  cu  siguranță  că  va  fi  bine  și  pe  mai  departe.
            Deja  am  pus  ochii  pe  spațiul  vis-a-vis  de  clădirea  Poștei,  cu  vedere  spre  drumul  forestier  spre  Bilugu,   iar  firma  care  își  va  desfășura  activitatea  aici  este  nerăbdătoare  să  începem. 
            
Articol  scris  pentru  proba  nr.  5  din  competiția  Spring  SuperBlog  2017!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu